10 dagar.

Jag har nu insett, eller ja inte velat inse det förrän nu att det är bara tio dagar kvar till jul. 
Det är helt sjukt så fort dagarna går, känns som det inte alls var längesen sommarlovet började, haha. 
För mig är det så att när det är sommar så längtar jag lite till vintern och vill att den ska komma men när väl 
vintern har kommit så vill jag att det ska vara sommar. Kan det vara så att det är kylan som gör att man vill ha sommar?! För mig kan det nog vara så, jag har inget emot vintern så mer än att det ska vara så himla kallt, slaskigt och att man håller på att ramla överallt. 
 


${CommentAuthorLinkIf}
-2012-12-14 kl:22:34:52


Fin bild! :)
${CommentAuthorLinkIf}
-2012-12-15 kl:18:23:52


Jag håller med, december och november har i alla fall rusat iväg! Det är helt galet :P
${CommentAuthorLinkIf}
-2012-12-16 kl:00:05:41


Sv: Tack så jättemycket och detsamma! :)

Skriv en ny kommentar