Låg uppdatering.

Hej!
 
Vill bara uppdatera lite eftersom jag inte skrivit på några dagar. 
Jag har liksom inte tänkt så mycket på bloggen eller ja ingenting alls om man får säga. Har inte känt att jag har haft något att skriva om heller eller något jag vill dela med mig om. 
Kan säga att jag har varit väldigt upptagen dessa dagar jag varit i USA där jag bland annat har hunnit med att shoppa, träffat människor, gjort roliga saker och bara haft det allmänt bra. 
Under denna resa har jag även hunnit tänka på en hel del saker som har fått mig att tänka om lite. 

Nu är det bara några få dagar kvar av 2012 och jag längtar otroligt mycket till 2013 för jag har så sjukt mycket saker att se fram emot. Har även skrivit en liten ''Bucket list'' på saker som jag vill göra under 2013, så ska bli kul att se hur mycket av det som kommer att ske. HAHA!
 
 
 


Skriv en ny kommentar